Жаңалықтар

02 Мая 2019

«Целинный» заманауи мәдениет орталығы ұсынады Garage Screen Film Festival: «Гараж» заманауи өнер музейінің кинофестивалі 15 — 17 мамыр 2019 жыл.

Кинофестиваль Garage Screen, әралуан өңірлік және шетелдік мәдени институционал мен серіктестікті дамітуды қол ала алушы, заманауи турне білгісі келгендерді ыма Биологический фестиваль «Гараж» заманауи өнер музейі ТМД елдериніс бэйс мәдени институционаррымен бірлесе отырып ұйымдастырылған.

Жаңа маусымдағы кинофестиваль Алматыдағы (Қазақстан) «Целинный» заманауи мәдениет орталығының поп-ап алаңқайында өтеді. Фестивальдің бағдарламасына былтырғы фестивальдің кинохиттері, сондай-ақ жаңа кинолар енді. Барлығы алты фильм көрсетіледі. Үш таспад заманауи өнердің көрнекті суретшілері мен қайраткерлерінің өмірі туралы, сондайте-ақ әралуаны көркемдки практикалар туралы баяндалады: «Сіздер Листерлерді білесіздер ме» - австралиялық жас суретші Энтони Листердің өмір тарихы - өзінің туған Брисбейн қаласының қабырғаларында граффити жасаудан бастап, әлемнің басты арт-алаңқайларынд көрмелер мен сатылымдарға дейін бас айналдырарлық жол жасаған заманауи стрит-арттың жұлдызы; «Баския: шындықтың жарылысы» - көрермендерді 1970-1980-шы жюльдардағы нью-йорктік көркемдік ортаға ендіретін Сара Драйвердің картинасы; «Кусама.

Сондайте-ақ бағдарламаға еся тәжірибелері жәны өзінің бірегейлігін іздестір туралов үша заманауи фильма енгена - суретші Мощность Paolaның өмірбаяндық комиксі бойынша түсірілген «Тропикалық вирус» анимациялық хиті; «Мадлен Мадлен» сезоны толпы драмы - жеке тұлғалықтың басқа біреуге еліктеуі арқылы қалыптасуы туралы; және тәрбиелік роман «Бастау» - жастықтың классикалы трагедиялары мен парадокстары тура налыты әрі шетін зерттеу. 

 

«Баския: шындықтың жарылысы»

Суретшы Жан-Мишель Баскияның жастық шағтаипы аммір сипаттамасы жены бе́рже 1970-1980-е годы жу́ддардың шегіндегі Нью-Йорктій портреті - бос үйлерді сақтыры б «лы бі »уы б .у «үы бтейтей «астыүтейтейтей .тейтейү тейтей

Жас албырт Баския оның басынан небір нәрселер өтуі мүмкін үйсіз-күйсіз суретшілердің біріне ұқсайтын еді. Баскияның замандастарының сұхбаттары мен мұрағаттық түсірілімдерден құралған Сара Драйвердің фильмі - Джим Джармуштың жұбайы әрі серіктесі – көрермендерді сол жылдардың атмосферасына ендіреді: сауық-сайрандар, алғашқы ірі хип-хоп сейілдер мен Квинс пен Бронкстегі граффити салынған пойыздар. Жан-Мишель — әрбір кештің қонағы, стрит-артист, нью-йорктік үйлерді SAMO тэгімен маркерлеуші (Same Old Shit, «Сол баяғы боқ») және меломан — экранда оның достары мен жақындарының әңгімелерімен жандана түседі.

«Баския: шындықтың жарылысы»

Режиссер Сара Драйвер

АҚШ, 2018. 78 мин. 16+

 

«Тропикалық вирус»

 

Былтырғы ең табысты фестивальдік мультфильмдердің бірі суретші Power Paolaның осы аттас өмірбаяндық комиксіне негізделген. 

Картинада шіркеу қызметшісі мен көріпкел әйелдің консервативті отбасында туған, өздерінің балаларын бүлікші, панк және феминистка ретінде көруге аса дайын емес Паола қыз бен оның әпкелерінің есеюі мен эмансипация тарихы баяндалады.

Паола мен оның екі үлкен әпкесі шіркеу айналасы мен күнделікті ұсақ рәсімдерге бағынған патриархалдық отбасында өседі. Қарқынды өзгеріп жатқан әлем ата-аналарының дүниетанымына сіңе алмайды. Апалы-сіңлілілердің әкесі – католик шіркеуі қызметшісі, ал анасы өзінің болжамдарына сенеді және домино ойынының нәтижесі бойынша болашаққа көріпкелдік жасайды. Паола осы жағдайда есейеді, мектепке барады, достар тауып, ғашық болады, біртіңдеп өзің жақсы тани бастайды, өзінің шын қалауын нық сезеді.

«Тропикалық вирусте» есею тарихы бір қарағанда елеусіз, бірақ тағдыршешті эпизодтар арқылы берілген – жақындармен әңгімелесу, достармен отырыстар, дауласу мен ұрыстар – бұлар жасөспірімдердің өздерін табуға көмектесетін өзгені түсіну талпыныстары. Бұл қазіргі заманғы әкелер мен балалар туралы қара-ақ түсті комикс алғаш рет 2018 жылы Берлин кинофестивалінде көрсетілген және артынша ірі американдық Southby Southwest (SXSW) фестивалінде көрермендер көзайымы жүлдесіне ие болған. 

 

«Тропикалық вирус»

Режиссер Сантьяго Кайседо

Колумбия, Эквадор, 2017. 97 мин. 18+

 

«Кусама. Шексіз әлемдер»

 

Өнертанушы, Яеи Кусаманың шығармашылығын ширек ғасыр бойына зерттеуші Хизер Ленц кинода «Кусама. Шексіз әлемдер» фильмімен дебют жасады –атақты жапон әйелінің портретін жасауға суретшінің өзі келісімін беріп, қолдаған.

Бала кезінен галлюцинациямен ауыратын Кусама әлемді қайталанатын өрнек сынды көреді, бұл оның көптеген еңбектерінде көрініс тапқан, олар көбіне нүктелер мен басқа да паттерндерден тұратын. Суретші өзін де шексіз ғаламдағы нүкте ретінде қабылдайды, өзінің жеке тәжірибесін жеткізу мен қоғамды өнер арқылы өзгертуге талпынуды басты мақсат деп санайды. Осы Кусаманың өмірбаяны мен әлеуметтік сананың эволюциясының байланысын «Шексіз әлемдер» көрсетуге тырысады.  

Суретшінің жастық шағы патриархалды Жапонияда өтеді, ал алғашқы суреткерлік қадамдарды 1960-шы жылдары АҚШ-та ерлер басым болған арт-әлемде жасауға тура келді. Оның әйелдер мен ЛГБТ-қауымдастықты көпшілік қолдау акциялары оған даукес деген атақ берді, ал 1980-шы жылдары Кусама мүлдем ұмыт қалған еді. Алайда бірнеше ретроспективалардан және Венеция биенналесіне қатысқаннан кейін ол әлемге танымал суретші мәртебесін иеленді, оның еңбектері рекордтық қаржыларға сатыла бастады.

Фильм —Sundance кинофестивалінің конкурстық бағдарламасының қатысушысы (2018), TIFF кинофестивалінің қатысушысы(2018).

 

«Кусама. Шексіз әлемдер»

Режиссер ХизерЛенц

АҚШ, 2018. 78 мин. 16+

 

 

 

«Мадлен Мадлен»

 

2018 жылғы «Сандэнс» фестивалінің хиттерінің бірі – жасөспірім қыз туралы иммерсивті драма, ол анасына қарсы шығады және тәуелсіз сахналық қойылымға қатысу барысында шындық пен қиял арасын шатастырып алады.  

Мадлен қыз театр студиясында ойнайды және спектакльде рөлге ие болады, онда режиссер сахналық кейіпкерге айналуда өзінің жеке басының тәжирибесін пайдалануды ұсынады. Мадленнің анасымен күрделі әрі ширыққан қарым-қатынасы оның актерлік дебютінің шабыт көзіне айналады. 

Американдық тәуелсіз режиссер Жозефин Декердің фильмі — бұл бұлыңғыр жасөспірімдік әлемді сахналық және перформативті ойын призмасы арқылы зерттеу, онда Марлен өзінің бірегейлігін сезінеді, табады және сонымен қатар адасып кетеді, өзін жоғалтып алады. Льюис Кэрролдың ертегісіндегі Алиса іспетті, ол да алаңсыз театр, перформанс және қиял әлеміне еніп кетеді, бірнеше метаморфоздардан өтеді, өзіне баламалы шындықты ашады, ол оның көз алдында әдеттегі шындықпен ұласып кетеді.

 

«Мадлен Мадлен»

Режиссер Жозефин Декер

АҚШ, 2018. 93 мин. 16+

 

«Сіздер Листерлерді білесіздер ме?»

 

Австралиялық жас суретші Энтони Листердің өмір тарихы – өзінің туған Брисбейн қаласының қабырғаларында граффити жасаудан бастап, әлемнің басты арт-алаңқайларында көрмелер мен сатылымдарға дейін бас айналдырарлық жол жасаған заманауи стрит-арттың жұлдызы.

Энтони Листерді «қамсыз Бэнкси» деп атайды және поп-сюрреалисттерге жатқызады. Листер «төмен» жанрларды – комикстерді, субмәдениеттік шығармашылықты, көше эстетикасын – шарықтау шегіне дейін жеткізуші.

Жаскезінен Энтони өзін, өзінің жақындары мен өзінің шығармашылық үдерісін бейнекамераға түсіретін. Осы мұрағаттық материалдардың негізінде Эдди Мартин суретшінің шығармашылық шарықтауы мен жеке басының құлдырау тарихын баяндайды. Үй таспаларында біз тек Энтонидің алғашқы табыстарын, оның Нью-Йоркке қоңыс аударуын, оның жұбайы мен балаларына деген махаббатқа толы қатынасын ғана көрмейміз, сондай-ақ жұмысқа деген құштарлық, даңқ пен арт-нарыққа деген елірту оның отбасын біртіңдеп ыдыратып, оның өзінің де құлдырауына себеп болғанын көреміз. 

 

«Сіздер Листерлерді білесіздер ме?»

Режиссер Эдди Мартин

Австралия, 2017. 86 мин. 18+

 

«Бастау»

 

Заманауи тәрбиелік роман – жастық шақтың өтпелі кезеңінің қиындықтарын өткізіп жатқан үш бозбаланың тарихы: алғашқы махаббат, өзін-өзі қинала іздеу, мұқалмас болып көрінбейтін өзінің идеалдары үшін күрес.

16 лет, когда-то в Арканзасе-Жабы, Мексика, Соединенные Штаты Америки, Соединенные Штаты Америки, Сабах-Барысында, Франция, сыновья мужчин и женщин сомневаются. Ол жас бүлікші, ол көпшілік заңы орын алатын жерлердің бәрінде өзін жалғыз сезінеді. Оның ең жақын досы Николас - Чернілікті сері, қыз-Жырқынның сүйіктісі, шын сезімдерге бойлай бермейтін бозөкпе. Шарлотта - таи да бейр кейпкер - ол әлеуметтік ортамен б айсанқан сиятты, бқрқ ол сүйікті жігіті ашық қатынасты ұсынғаннан кеін өз-өзіне нигын. 

Филипп Лэсэдс екінші фильмі - милш миллениалді те три зернененг портреты, сезоны, сексуальные и сексуальные портреты женщин, представленных на сайте, посвященных болгарским народам кино и кино. Картинаның премьерасы 2018 жылы Локарно кинофестивалінде өткен. 

 

«Бастау»

Режиссер Филипп Лесаж

Канада, 2018. 129 мин. 18+

другие Жаңалықтар